"HiCare biedt professionele klantenservices voor Huawei-apparaten.
HiCare biedt u algemene online diensten, waaronder klantenservice, feedback, gebruikershandleidingen, servicecentra en zelfbediening. HiCare heeft als doel een one-stop-shop voor after-sales services aan te bieden om problemen die u tegenkomt snel te identificeren en op te lossen.
1. Service centers
Zoek naar de adressen en nummers van uw lokale servicecentra.
2. Hotlinenummers
Zoek naar uw lokale hotline-nummers en werktijden.
3. Garantiebeleid
Zoek naar het garantiebeleid voor nazorg van Huawei in uw regio.
4. Handleidingen
Geef u een gebruikershandleiding met uitgebreide functiebeschrijvingen.
5. Forum
Bied je een plek waar je kunt communiceren met andere lokale telefoongebruikers.
6. Garantiestatus
U kunt de garantie-informatie van het apparaat bekijken.
7. Toebehorenprijs
U kunt de prijs van het scherm, het moederbord, de camera en andere accessoires opvragen.
[Other] Optimaliseert bepaalde logische stromen en lost enkele bekende problemen op.
[Other] Optimaliseert bepaalde logische stromen en lost enkele bekende problemen op.
[Other] Optimaliseert bepaalde logische stromen en lost enkele bekende problemen op.
[Other] Optimaliseert bepaalde logische stromen en lost enkele bekende problemen op.
1. [Reparatie voortgang] Er is geen SN- of SR-nummer meer nodig om de servicerecords voor de huidige account te doorzoeken; Voegt de modules voor de retailer en het verzamelpunt toe.
2. [Service-info] Voegt de service-infomodule toe. Functies van deze module verschillen per regio.
[Overig] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op.
[Overig] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op.
[Service] U vindt nu nabijgelegen Huawei-servicecentra door te zoeken via adres of postcode.
[Me] Optimaliseert en vereenvoudigt het proces voor het beheren en bijwerken van accountinformatie.
[Overig] Optimaliseert de prestaties van andere functies en lost enkele bugs op.
[Overig] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op.
[Overig] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op.
[Overig] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op.
[Overig] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op. (GDPR)
[Service] Voegt functies toe voor het bekijken van reparatieverslagen en reparatierapporten. U hoeft niet langer naar de officiële website om dit te doen.
[Service] herinnert gebruikers eraan de oplaadaansluiting van hun apparaat te reinigen wanneer deze abnormaal lijkt op te laden.
[Service] Voegt onderzoeken voor tevredenheid bij reparaties toe.
[Overig] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op.
[Others] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op.
Bijgewerkte informatie
[Aanbeveling] Optimaliseert UI-ontwerp om meer tips weer te geven.
[Service] U kunt Forum nu vinden door naar het tabblad Service te gaan en Quick Services uit te breiden.
[Service] Geeft vragenlijsten over de tevredenheid van de klant voor services.
[Me] Werkt de inhoud van de HiCare-gebruikersovereenkomst bij en synchroniseert de wijzigingen bij het opstarten.
[Others] Optimaliseert bepaalde logische flows en lost enkele bekende problemen op.
1. Sommige landen voegen Livechat toe om u real-time en professionele klantenservice te bieden; 2. Nieuwe servicekoppen om u te voorzien van de nieuwste lokale service-informatie; 3. Modificatie van bekende problemen.